- Aporten el 45,3% del PIB.- Aporten el 30,2% de l'ocupació.- Realitzen el 50,6% de les exportacions.
— CCN (@CCatalaNegocis) 7 de març de 2017
2. Corredor Mediterrani: el tram Vandellòs-TGN s'inicià el 2001. Previsió obres: 5 anys.➡Estat el 2011 (10 anys després d'iniciar-lo) pic.twitter.com/WUtUs6lLUl
— CCN (@CCatalaNegocis) 7 de març de 2017
3. Ana Pastor (Fomento) va assegurar que aquest tram estaria acabat a inicis del 2017. Però van incomplir, com sempre. pic.twitter.com/Gru2gjdBlF— CCN (@CCatalaNegocis) 7 de març de 2017
4. L'ample d'aquest tram serà ibèric, no europeu. Catalunya seguirà aïllada i amb inversions molt limitades (veure tweets núm 10 i 11).— CCN (@CCatalaNegocis) 7 de març de 2017
5. La centralització de l'Estat ESP: és més ràpid anar de Barcelona a Alacant passant per Madrid que no pas amb un Euromed directe (...) pic.twitter.com/iLFVRGboXT— CCN (@CCatalaNegocis) 7 de març de 2017
6. (...) I ha estat desviant fons destinats al Corredor Mediterrani per fer obres a Madrid.
— CCN (@CCatalaNegocis) 7 de març de 2017
7. Per què torpedinen el Corredor Mediterrani? Per perpetrar un dels majors pelotazos de la seva història.
— CCN (@CCatalaNegocis) 7 de març de 2017
8. Entre altres pelotazos ja realitzats que només responien a interessos privats pagats amb fons públics (AVE, aeroports, etc) pic.twitter.com/MJ1zXE4zEf— CCN (@CCatalaNegocis) 7 de març de 2017
9. Corrupció a dojo, però que no faltin declaracions indecents com "Que paguen Rodalies con el 3%".(PS: Rodalies és competència de l'Estat) pic.twitter.com/6D2qV6LjWZ
— CCN (@CCatalaNegocis) 7 de març de 2017
10. Conseqüències: fugues d'inversions milionàries. Per exemple: Daimler va descartar el Port de TGN per no tenir ample europeu (...) pic.twitter.com/yYLWRABVee— CCN (@CCatalaNegocis) 7 de març de 2017
11. Més conseqüències: fer perillar grans inversions. Exactament, inversions valorades en 300 milions d'euros. pic.twitter.com/5yiNG7rV4j— CCN (@CCatalaNegocis) 7 de març de 2017
12. L'Estat està enfonsant Espanya: per cada km inútil construït d'autopistes i vies, s'apropa més al precipici. I poc li queda per caure-hi— CCN (@CCatalaNegocis) 7 de març de 2017
13.▫Amb Estat propi, serem un país pròsper a l'alçada de la UE.▫ Sent una CCAA, caurem pel precipici amb Espanya.Què escolliu?#Marxem
— CCN (@CCatalaNegocis) 7 de març de 2017
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada